Peugeot gebruikt innovatieve manier om 160 dealers te bereiken

MKB & Technofonds Flevoland - HidashHi_peugeot.jpg

Online communicatie oplossing voor Peugeot

Speciaal voor Peugeot ontwikkelde HidashHi een real-time online communicatie oplossing waarmee het Management Team van Peugeot op eenvoudige wijze en in één keer aan alle sales teams in het land, zo'n 500 medewerkers, haar kwartaalplannen kan presenteeren. 'Ieder kwartaal weer is het een enorme belasting voor onze dealers om vanuit heel Nederland op tijd op een locactie te verschijnen. Daarom zochten we naar een nieuwe manier om met onze dealers te kunnen communiceren', aldus Menno Bouma, Manager Events and Point of Sale bij Peugeot Nederland N.V.

Peugeot kiest voor HidashHi

Peugeot vond in HidashHi een geschikte partner. HidashHi, gespecialiseerd in real-time online communicatie oplossingen, ontwikkelde een custom branded pagina waarin alle dealers d.m.v. een aantal videoboodschappen werden bijgepraat over de commerciële plannen voor het laatste kwartaal van 2015. Na het bekijken van de video's konder er real-time online vragen gesteld worden. waarop het Management Team direct kon antwoorden.  

Meer interactie

'Op een live event is het lastig om in een plenaire setting interactie te krijgen. Door gebruik te maken van de communicatie oplossing van HidashHi verlaag je de drempel en creëer je interactie. Alle vragen en antwoorden zijn zichtbaar waardoor je gezamenlijk de materie verder uitdiept en meer er meer draagvlak ontstaat. Hierdoor voelen de medewerkers zich meer betrokken', aldus Menno Bouma. 'De reacties zijn zeer positief. Deze online meetings zullen worden afgewisseld met live meetings. We gaan hier zeker mee door'.

Bron: Persbericht 17 september 2015 'Peugeot gebruikt innovatieve manier om 160 dealers te bereiken' van HidashHi

www.hidashhi.com

 

Printversie
Lettergrootte Groter Kleiner